انتصاب حمیدرضا سرمدی به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مهندسی توسعه ارتباطات نوین آویژه

شرکت مهندسی توسعه ارتباطات نوین آویژه با افتخار اعلام میکند که آقای حمیدرضا سرمدی به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره این شرکت منصوب شده اند. این انتصاب در راستای استراتژی توسعه و تقویت جایگاه شرکت در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات صورت گرفته است. آقای حمیدرضا سرمدی با دارا بودن سالها تجربه مدیریتی و تخصص در حوزه فناوری، به ویژه در زمینه مدیریت پروژه های کلان و توسعه کسب وکارهای نوآورانه، نقش کلیدی در پیشبرد اهداف استراتژیک آویژه ایفا خواهند کرد.
آقای حمیدرضا سرمدی دارای سوابقی برجسته در حوزه مدیریت شرکت های فناورانه و دانش بنیان هستند و در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته اند تحولاتی مثبت در سازمان های مختلف ایجاد کنند. ایشان اشاره نمودند با تمرکز بر نوآوری، بهره وری و توسعه پایدار، به دنبال هدایت شرکت آویژه به سمت رشد بیشتر و دستیابی به موقعیت های جدید در بازارهای داخلی و بین المللی خواهند بود.

این انتصاب، نویدبخش دوره ای جدید از موفقیت ها و دستاوردهای بزرگ برای آویژه است. هیئت مدیره شرکت نیز ابراز امیدواری کرده است که با رهبری جدید، آویژه بتواند به دستاوردهای بیشتری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دست یابد و سهم خود را از بازارهای داخلی و بین المللی افزایش دهد.
از سوابق ایشان می‌توان به عضویت در هیئت مدیره شرکت پایا دانش آریا، مشاور توسعه کسب و کار شرکت مدیریت ثروت ستارگان، معاونت تحقیقات و توسعه بازار شرکت ارتباطات فرزانگان پارس، مشاور توسعه کسب و کار گروه گسترش الکترونیک تدبیر ایران، معاونت بازاریابی و فروش شرکت مبین وان کیش (سهامی عام) اشاره نمود.

انتصاب حمیدرضا سرمدی به عنوان مدیرعامل شرکت آویژه