نهمین سالگرد تأسیس آویژه (شرکت مهندسی توسعه ارتباطات نوین آویژه)

با افتخار و شادمانی، نهمین سالگرد تأسیس شرکت مهندسی توسعه ارتباطات نوین آویژه را به شما تبریک عرض می کنیم. 9 سال پیش در چنین روزی، با آرزوی دستیابی به بالاترین استانداردها و ارائه خدمات برتر، شرکت آویژه تأسیس شد. از آن زمان تاکنون، با تکیه بر تجربیات ارزنده مدیران ارشد خود در حوزه های فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت، مدیریت پروژه و مدیریت دانش، آویژه با همت و تلاش بی وقفه تیم های مدیریتی، مهندسی و اجرایی مجرب خود، موفقیت های بزرگی را توانسته است کسب کند و نقش مهمی در حوزه های فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت، مدیریت پروژه و مدیریت دانش ایفا کند.

این مسیر پر از فراز و نشیب، همراه با یادگیری ها و تجربیات ارزشمندی بوده که ما را در دستیابی به اهداف و رؤیاهایمان یاری رسانده است. با تکیه بر نوآوری، دانش فنی، و تلاش بی وقفه تیم های کاری ، توانسته ایم جایگاهی ممتاز در بازار به دست آوریم و به یکی از پیشگامان این صنعت تبدیل شویم.

در طی سال اخیر آویژه با عقد قراردادهایی با شرکت ها و سازمان های مهم و بزرگ کشور توانست گام بزرگتری در مسیر نیل به اهداف خود بر دارد. این پروژه ها شامل پروژه های نرم افزاری شامل طراحی و توسعه اپلیکیشن، وب سایت و پروژه های نظارت تصویری از جمله نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته برای تعداد بیشتری از ایستگاه های مترو تهران می شود.

نهمین سالگرد تأسیس آویژه