اپلیکیشن خانه مانی اثر برگزیده در دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال

جشنواره  بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال جشنواره‌ای است که توسط مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور ایران برگزار می‌گردد. یکی از مهم ترین نقش‌های جشنواره رسانه‌های دیجیتال معرفی برترین تولیدات حوزه فضای مجازی به عموم مردم است. این جشنواره با بررسی و داوری تولیدات حوزه نرم‌افزارهای تلفن همراه، بهترین نرم‌افزارها از نظر محتوایی و فنی را به مردم معرفی می‌کند.

رقابت بین شرکت‌کنندگان در این جشنواره و معرفی محصولات برتر فضای مجازی از یک سو زمینه حمایت از استارتاپ‌ها را فراهم می‌کند و از سوی دیگر ابزار مطمئن دیجیتال را در اختیار مردم می‌گذارد.

جشنواره رسانه‌های دیجیتال هر سال با هدف ایجاد روحیه رقابت، تعامل و گفتمان‌های شغلی میان فعالان حوزه‌های مختلف فضای مجازی برگزار می‌شود. این جشنواره نقش موثری در کمک به پیشرفت استارت‌آپ‌ها دارد.

دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به عنوان بزرگترین رویداد شناسایی و معرفی آثار و فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دیجیتال سال 1400 در محورهای متفاوت برگزار شد. اپلیکیشن خانه مانی، که یکی از اپلیکیشن های کاربردی شرکت آویژه  میباشد در محور “خانواده و سبک زندگی” توانسته است به عنوان اثر برگزیده انتخاب شود.

خانه مانی