توسعه کسب و کار
بازرگانی
واحد بازرگانی آویژه در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ کارش را آغاز کرد. این واحد سرویس های خود را در دو بخش داخلی و خارجی ارائه میدهد.
خلاصه تعدادی از سرویسهای واحد بازرگانی
- تأمین نیازهای شرکت از طریق منابع داخلی
- فروش محصولات و سرویسهای شرکت به مشتریان بالقوه
- بررسی و تأمین تجهیزات و خدمات موردنیاز شرکت از تأمینکنندگان خارجی باقیمتی رقابتی
- بررسی و پیشنهاد بیزنسها و فرصتهای کاری جدید از طریق همکاری با کارگروه توسعه کسبوکار
- پویاسازی و بهروزرسانی شرکت در خصوص فرصتهای کاری جدید پیشرو در راستای توانمندیهای داخلی و تِرندهای بیزنسی روز ایران و جهان
خلق ارزش افزوده
تیم واحد بازرگانی آویژه خود را مسئول ارائه سرویس و خدماتی فرای نیاز سازمانی میداند و در این راه «خلق ارزشی افزون» را سرلوحه کار خود قرار داده است.
- شناسایی دقیق و صحیح نیازها و سلیقههای ذینفعان داخلی
- بهینهسازی روابط داخلی بین واحدها جهت بهبود خروجی شرکت
- داشتن درک صحیح از تولید سرویسهای داخلی برای ارائه بهترین پرزنتیشن به مشتریان بالقوه خارجی
- تکمیل زنجیره ارزش با تمرکز بر خدمات نوین بازرگانی
- نگاه به آینده برای شناسایی روند بازار و برندسازی با همکاری کارگروه توسعه کسبوکار
- هدفگذاری بلندمدت برای فرصتهای کاری جدید روز دنیا و پیشنهاد همکاریهای استراتژیک با برترین شرکتهای اروپایی
کاهش هزینه
- شناسایی نیاز و سلیقه مشتری و برقراری همسویی با سرویسها و خدمات داخلی
- سرعت بخشیدن به ارائه خدمات
- تعهد به خرید خدمات و تجهیزات موردنیاز با بهترین کیفیت و کمترین بهای پرداختی
- افزایش بهرهوری و استفاده از نیروی انسانی متخصص در بازرگانی
افزایش سودآوری
- سرویسها و محصولهای همه واحدهای شرکت ازجمله واحد فنی و مدیریت پروژه، تأمین محتوا، خدمات ارزش افزوده، بازیسازی و گیم را بهخوبی شناسایی کرده و به مشتریان بالقوه عرضه میکند.
- شبکهای قدرتمند از مشتریان بالقوه جهت فروش سرویسها و خدمات داخلی در کوتاهترین و بهینهترین زمان میسازد.
واحد بازرگانی با رویکردی پیشرو و بازارساز سعی در ارائه بهترین سرویس به مشتریان خود دارد
- دریافت کارت بازرگانی شرکت در مهر ۱۳۹۸
- بررسی بازارها بهصورت موشکافانه حتی پیش از ارائه خدمات داخلی
- تأمین بهترین تجهیزات موجود در بازار برای پروژهها
- ایجاد بستری مناسب برای مذاکره با طرفهای داخلی و بینالمللی باهدف معرفی، بازار سازی، بازاریابی و فروش محصولات و سرویسهای آویژه
- ارائه راهکارهای بازرگانی پیشرو و مدرن با همکاری کارگروه توسعه کسبوکار
- استفاده از بهروزترین بیزنسمدلها و روشهای بررسی کسبوکار با همکاری کارگروه توسعه کسبوکار جهت بهبود فرآیند بازرگانی
امور قرارداد ها
شرکت مهندسی توسعه ارتباطات نوین آویژه شرکتی پروژه محور است و در پروژههای مختلف اجرایی فعالیت میکند. این شرکت به اقتضای ماهیت کارها و فعالیتهای خود، انواعی از قراردادها ازجمله قراردادهای EPC- C- EP- EC، سرمایهگذاری و مشارکت را در دستور کار دارد. تخصص آویژه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است و در شرایط جدید کسبوکار در این حوزه، قراردادها جایگاه ویژه و مهمی در تعامل بین شرکتها دارند.
حوزه کاری مدیریت امور قراردادهای آویژه:
- تدوین و تنظیم پیشنویس قراردادهای شرکت
- بررسی قراردادهایی که توسط طرفهای مقابل ارائه میشوند
- انجام کلیه امور کارشناسی مرتبط ازجمله شرکت در جلسههای کارشناسی و انجام مکاتبات برای به نتیجه رساندن قراردادهای شرکت
- انجام هماهنگی و کارهای اجرایی لازم در حوزه امور حقوقی و قضایی مربوط به شرکت
- ارائه خدمات حوزه پیمان و رسیدگی به معاونت امور پروژهها
- برنامهریزی، هماهنگی و انجام کارهای مربوط به آموزش در حوزه امور قراردادهای شرکت
- تهیه رویهها، فلوچارتها و چکلیستها در حوزه امور قراردادها
- تهیه سایر فرمتها و فرمهای مورداستفاده در حوزه امور قراردادها برای ایجاد هماهنگی و آسان شدن روند کارها
- تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی قراردادها و استخراج و ارائه آمار در مورد قراردادهای منعقدشده مربوط به مناقصهها و مزایدهها
- انجام همکاریهای لازم درزمینه برونسپاری کارهای شرکت ازجمله در موارد برگزاری مناقصه
- بهره بردن از تجربه مدیران آویژه که عضو هیئتعلمی دانشگاه هستند و سابقه اجرایی ارزشمندی دارند
آویژه نقشی حرفهای در پروژههای مختلف اجرایی شامل مراحل طراحی و مهندسی، تأمین و تدارک پروژه و نصب و راهاندازی دارد و با کارفرمایان مختلف دولتی و خصوصی، مشاوران و طراحان، فروشندهها و تأمینکنندگان و اکیپهای اجرایی همکاری میکند. مبنا و قالب بیشتر این همکاریها، قراردادهای دوطرفه است. تنظیم و عقد چنین قراردادهایی، مرحله مهمی در شروع همکاری به شمار میرود و ادامه همکاری تا پایان پروژه در چارچوب روابط قراردادی تعریف میشود.